در چهار ماهه سال 1400؛

سامانه 137 ساری بیش از پنج‌هزار تماس از سوی شهروندان دریافت کرد

کد خبر : 2682110 مرداد 1400اخبار 0
بیش از پنج هزار تماس شهروندان با سامانه ارتباط مردمی 137 در چهار ماهه اول سال جاری پیگیری شد.
سامانه 137 ساری بیش از پنج‌هزار تماس از سوی شهروندان دریافت کرد

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، در چهار ماهه نخست سال 1400 سامانه 137 پاسخگوی پنج هزار و 578 مورد تماس از شهروندان ساروی بود. از این تعداد، هزار و 169 مورد ثبت و چهار هزار و 409 مورد با راهنمایی سامانه 137 به مراجع مربوطه انتقال داده شد.

 

از هزار و 169 پیام دریافتی با پیگیری سامانه 137 شهرداری ساری 937 پیام معادل 80درصد تماس‌های مردمی به انجام رسیده است.

 

بر اساس این گزارش، بیشترین تعداد پیام‌های دریافتی مربوط به گروه موضوعات زباله و ضایعات، نظافت، ساخت و ساز و مرمت و ترمیم است.

 

مناطق سه‌گانه شهرداری ساری در حوزه خدمات شهری موفق به انجام بیشتر از 90 درصد پیام‌های دریافتی شهروندان شده‌اند. در حوزه فنی و عمرانی شهرداری منطقه سه با انجام 80 درصد از پیام‌های دریافتی در رتبه برتری نسبت به دیگر مناطق قرار دارد.

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

رادیو شهروند
نقدهای شایسته
مجله شهروندی
چندرسانه ای
تجارب شهرهای موفق دنیا
ارسال تصویر
تصاویر شهر را برای ما ارسال کنید