شهردار منطقه دو ساری:

تكريم ارباب رجوع و رعایت شاخص های اداری دو اصل عملیاتی پیش روی شهرداری منطقه دو

کد خبر : 69817 شهریور 1397اخبار 0
محمدحسین قبادی ضمن تاکید بر رعایت شاخص های اداری و تکریم ارباب رجوع در مجموعه شهرداری منطقه دو گفت: برنامه ریزی منظم و حرکت در مسیر ریل گذاری شده مدیریت شهری ، توجه به مطالبات به حق شهروندی و اجرای پروژه های مختلف ، رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت.
تكريم ارباب رجوع و رعایت شاخص های اداری دو اصل عملیاتی پیش روی شهرداری منطقه دو

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، محمد حسین قبادي شهردار منطقه دو با قدردانی از سید کمال آقامیری شهردار سابق این منطقه و کار ، تلاش ، پیگیری کارکنان مجموعه شهرداری منطقه دو در سال های اخیر ، اظهار داشت : سيد كمال آقاميري با تمام توان در شهرداری منطقه دو و سازمان عمران ، خدمات موثری را برای شهر ساری و شهروندان انجام داده است.

 

وی وظیفه شهرداری منطقه را ارائه خدمات به شهروندان عنوان کرد و ادامه داد:  يكپارچگي ، اخلاق مداري و اجرای دقیق  وظائف محوله برای  ارائه خدمات به شهروندان سرلوحه کار در مجموعه شهرداری منطقه دو خواهد بود.  

 

قبادی افزود: تكريم ارباب رجوع و رعایت شاخص های اداری از اصول  توسعه اداری منطقه بوده و با تلاش مضاعف ، ترویج و اجرای این دو اصل عملیاتی می گردد.

 

شهردار منطقه دو  جلب رضایت شهروندان را از اهداف مجموعه شهرداری این منطقه دانست و خاطر نشان كرد : برنامه ریزی منظم و حرکت در مسیر ریل گذاری شده مدیریت شهری ، توجه به مطالبات به حق شهروندی و  اجرای پروژه های مختلف ، رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت.

 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

رادیو شهروند
شهروند خبرنگار
مجله شهروندی
چندرسانه ای
تجارب شهرهای موفق دنیا
ارسال تصویر
تصاویر شهر را برای ما ارسال کنید