به روایت تصویر:

راه اندازی میز خدمت در شهرداری منطقه دو ساری

کد خبر : 656017 تیر 1397اخبار 0
میزخدمت و تکریم ارباب رجوع ، جلوه‌ای از رسیدن به حقوق شهروندی در جامعه
راه اندازی میز خدمت در  شهرداری منطقه دو ساری

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو؛ با توجه به تاکیدات دولت در خصوص راه اندازی میزخدمت در دستگاه ها و نهادهای دولتی و جهت پاسخگویی و تسهیل در امور مردم ، شهرداری منطقه دو به عنوان پیشگام و اولین شهرداری در استان نسبت به استقرار میز خدمت اقدام نمود . راهنمایی مراجعین در بدو ورود به اداره ، ارائه مشاوره به مراجعین از نحوه دریافت خدمات ، تسهیل و تسریع در انجام امور ، بالا بردن راندمان کار ، ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت ، جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین و در نتیجه احیای حقوق عامه مردم از مزایای راه اندازی میز خدمت است.

 

مهندس سیّد کمال آقا میری شهردار منطقه دو اظهار داشت : شهرداری منطقه دو به منظور ارائه خدمات موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع اقدام به استقرار میز خدمت در این نهاد نمود.

 

وی با اشاره به اینکه شفافیت و پاسخگو بودن در برابر مردم آثار مثبتی را در جامعه به دنبال خواهد داشت ، افزود پاسداشت کرامت انسانی در جامعه امری اجتناب‌ناپذیر است . لذا توجه به راه‌اندازی میزخدمت و تکریم ارباب رجوع می‌تواند جلوه‌ای از رسیدن به حقوق شهروندی را در جامعه نشان دهد.

 

در ادامه مهندس سیدکمال آقا میری بیان داشت : با توجه به کارکرد اصلی میز خدمت که پاسخگویی ، ارتقای رضایت ارباب رجوع و بهبود  و رفع درخواست های آنان می باشد شهرداری منطقه در هر روز کاری و در طول ساعات اداری به طور پیوسته پاسخگوی شهروندان می باشد. از جمله خدمات میز خدمت شهرداری منطقه دو استفاده از فرم های فرآیند واحد های شهرسازی و صدور پروانه ، حفاری، مشاغل و دبیرخانه کمیسیون ماده صد است که در اختیار ارباب رجوع قرار می گیرد که می توانند با مطالعه آن از روند انجام کار و نیز مدارک مورد نیاز مطلع شوند که این امر موجب تسهیل امور و صرفه جویی در وقت ارباب رجوع می شود.

 

همچنین  تهیه تابلو شرح وظائف پرسنل جهت آشنایی ارباب رجوع با خدمات قابل ارائه توسط هر واحد و کارکنان آن بر روی میز کار کلیه کارکنان ستادی قابل رویت می باشد . شماره گذاری اتاق ها، نصب تابلو راهنمایی طبقات و تدوین منشور اخلاقی کارکنان و نصب آن در میز خدمت از دیگراقدامات شهرداری این منطقه میباشد.

 

شهردار منطقه دو در پایان خاطر نشان کرد : اطلاعات مسئول میز خدمت به‌روز شده و آموزش‌های لازم نیز به منظور تسریع در روند پاسخگویی صورت گرفته است همچنین مشارکت مردم و مراجعه کنندگان را در پیشبرد خدمات رسانی ، بسیار مؤثر و مفید برشمرد و افزود: این منطقه در مسیر تسهیل خدمات رسانی از پیشنهادات سازنده ارباب رجوع استقبال می نماید.

گالری تصاویر

برچسب ها شهرداری منطقه 2
اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

رادیو شهروند
نقدهای شایسته
مجله شهروندی
چندرسانه ای
ارسال تصویر
تصاویر شهر را برای ما ارسال کنید