پیگیری و بررسی موارد آمادگی‌ شرکت‌ها برای رفع نیازهای سازمان فاوا

کد خبر : 3381223 بهمن 1400اخبار 0
در این جلسه به ترتیب میزان کارآمدی و کیفیت خدمات شرکت‌ها بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد طی پیگیری‌های ویژه تخصصی، بهترین و مقرون به صرفه‌ترین خدمات مشخص شود.
پیگیری و بررسی موارد آمادگی‌ شرکت‌ها برای رفع نیازهای سازمان فاوا

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری، جلسه‌ای با حضور رئیس، معاونین و مدیران فنی سازمان در رابطه با بررسی پاسخ‌ها و اعلام آمادگی شرکت‌ها نسبت به رفع نیازهای سازمان برگزار شد.

در این جلسه به ترتیب میزان کارآمدی و کیفیت خدمات شرکت‌ها بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد طی پیگیری‌های ویژه تخصصی، بهترین و مقرون به صرفه‌ترین خدمات مشخص شود.

عمده نیازهای سازمان فاوا در بخش‌های زیر به شرکت‌ها اعلام شده بود:

۱. دریافت وب‌سرویس جهت ارائه خدمات کیف پول شهروندی با اتصال به اپلیکیشن «ساری من»
۲. امکان مدیریت کیف پول، اسکن کدهای تولیدشده آن شرکت و پرداخت درون اپلیکیشن «ساری من» از طریق وب سرویس
۳. قابلیت مشاهده سوابق تراکنش‌های درون برنامه‌ای
۴. امکان تشکیل و مدیریت باشگاه مشتریان از قبیل اخذ قرارداد با فروشگاه‌ها و فروشنده‌ها، ایجاد درآمد از تراکنش‌ها برای شهرداری
۵. ارائه رایگان باکس مدنظر شهرداری جهت نصب در محل‌های پرداخت از قبل ناوگان حمل و نقل، با در نظر گرفتن فضای کافی جهت قرارگیری کدهای QR و فضای مطلوب جهت تبلیغات محیطی
۶. امکان اتصال دستگاه‌هایm-pos شهرداری به کیف پول شهروندی
۷. امکان انجام سایر پرداخت‌های خرد نظیر خرید شارژ، پرداخت قبوض و ... از طریق کیف پول شهروندی با استفاده از اپلیکیشن «ساری من»
۸. توضیحات شرکت در رابطه با نحوه محاسبه درصد درآمد شهرداری به تفکیک از رسوب حساب و تراکنش‌های آنلاین
۹. ارائه مستندات و توضیحات شرکت در رابطه با نحوه تسویه حساب (مدت زمان، کارمزد و ...)
۱۰. سایر توانمندی‌ها و پیشنهادات ویژه شرکت جهت همکاری

گالری تصاویر

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

رادیو شهروند
نقدهای شایسته
مجله شهروندی
چندرسانه ای
ارسال تصویر
تصاویر شهر را برای ما ارسال کنید