پیگیری و بررسی موارد آمادگی شرکتها برای رفع نیازهای سازمان فاوا

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری، جلسهای با حضور رئیس، معاونین و مدیران فنی سازمان در رابطه با بررسی پاسخها و اعلام آمادگی شرکتها نسبت به رفع نیازهای سازمان برگزار شد.
در این جلسه به ترتیب میزان کارآمدی و کیفیت خدمات شرکتها بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد طی پیگیریهای ویژه تخصصی، بهترین و مقرون به صرفهترین خدمات مشخص شود.
عمده نیازهای سازمان فاوا در بخشهای زیر به شرکتها اعلام شده بود:
۱. دریافت وبسرویس جهت ارائه خدمات کیف پول شهروندی با اتصال به اپلیکیشن «ساری من»
۲. امکان مدیریت کیف پول، اسکن کدهای تولیدشده آن شرکت و پرداخت درون اپلیکیشن «ساری من» از طریق وب سرویس
۳. قابلیت مشاهده سوابق تراکنشهای درون برنامهای
۴. امکان تشکیل و مدیریت باشگاه مشتریان از قبیل اخذ قرارداد با فروشگاهها و فروشندهها، ایجاد درآمد از تراکنشها برای شهرداری
۵. ارائه رایگان باکس مدنظر شهرداری جهت نصب در محلهای پرداخت از قبل ناوگان حمل و نقل، با در نظر گرفتن فضای کافی جهت قرارگیری کدهای QR و فضای مطلوب جهت تبلیغات محیطی
۶. امکان اتصال دستگاههایm-pos شهرداری به کیف پول شهروندی
۷. امکان انجام سایر پرداختهای خرد نظیر خرید شارژ، پرداخت قبوض و ... از طریق کیف پول شهروندی با استفاده از اپلیکیشن «ساری من»
۸. توضیحات شرکت در رابطه با نحوه محاسبه درصد درآمد شهرداری به تفکیک از رسوب حساب و تراکنشهای آنلاین
۹. ارائه مستندات و توضیحات شرکت در رابطه با نحوه تسویه حساب (مدت زمان، کارمزد و ...)
۱۰. سایر توانمندیها و پیشنهادات ویژه شرکت جهت همکاری
افزودن دیدگاه