پاسخ به بیش از 3 هزار درخواست فنی از طریق سامانه فاوایار از ابتدای سال 1400

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری، پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری، شبکه، مخابرات و سانترال و پایش تصویری رئوس محورهای ارائه خدمات به شهرداری و سازمان های تابعه است که در سه ماهه نخست سال 1400 بیش از 3 هزار خدمت در این حوزه ها از طریق وصول درخواست ها در سامانه فاوایار صورت گرفت.
بر اساس این گزارش، بیشترین حجم درخواست ها از کاربران در شهرداری ساری به بخش نرم افزاری مربوط می شود که تعداد 1863 خدمت از جمله نصب و پشتیبانی از اتوماسیون اداری، مالی، سامانه های حضور و غیاب، شهرسازی، نوسازی، درآمد و ماده صد بوده است.
تعداد 764 درخواست در بخش شبکه و 387 درخواست در حوزه سخت افزار بوده که رفع خرابی های شبکه، اتصالات و تعویض و تعمیر سخت افزار از جمله آنها می باشد.
همچنین در بخش های "مخابرات و سانترال" و "پایش تصویری" نیز به ترتیب 69 و 19 عدد درخواست به سازمان فاوا ارسال گردید که با حضور کارشناسان فنی سازمان نقایص گزارش شده در کوتاه ترین زمان ممکن مرتفع شده است.
نقش عمده پشتیانان فنی در ارائه خدمات سازمان فاوا به شهرداری و سازمان های تابعه
در کنار مسئولان و کارشناسان فنی سازمان فاوا که در واحدهای سخت افزار، نرم افزار، شبکه، مخابرات و سانترال و پایش تصویری مشغول ارائه خدمات هستند، پشتیبانان فنی حاضر در شهرداری های مناطق نقش عمده و بسزایی در پاسخ صد در صدی به درخواست های کابران در نهاد مدیریت شهری مرکز مازندران ایفا می کنند.
این پشتیبانی ها به صورت مداوم و از طریق 16 کارشناس زبده کامپیوتر در شهرداری های مناطق سه گانه و همچنین شهرداری بافت کهن و تاریخی می شود.
گفتنی است، سایر خدمات و عملکرد سازمان فاوا طی گزارش های دیگری به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
افزودن دیدگاه