معاون سازمان فاوا مطرح کرد

رُهبان: رسیدگی به ۳ هزار مشکل الکترونیکی در سه‌ماهه دوم ۹۹

کد خبر : 1877612 آبان 1399اخبار 0
معاون فنی و اجرایی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری مجموع خدمات در سه‌ماهه دوم سال ۹۸ را یک‌هزار و ۹۹۳ مورد خدمت الکترونیکی عنوان کرد و گفت: در مقطع زمانی مشابه در سال جاری میزان خدمات الکترونیکی به ۳ ‌هزار و ۱۵۵ مورد رسیده است که رشد قابل توجهی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.
رُهبان: رسیدگی به ۳ هزار مشکل الکترونیکی در سه‌ماهه دوم ۹۹

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری، سیداسماعیل رُهبان معاون فنی و اجرایی سازمان با اشاره به عملکرد مطلوب و قابل توجه این معاونت در سه‌ماهه دوم امسال علی‌رغم وجود شرایط کرونایی اظهار کرد: در این بازه زمانی به ترتیب در حوزه‌های نرم‌افزار، شبکه، سخت‌افزار، مخابرات و پایش تصویری عمده فعالیت‌ها انجام شد.

وی مجموع خدمات در سه‌ماهه دوم سال ۹۸ را یک‌هزار و ۹۹۳ مورد خدمت الکترونیکی عنوان کرد و افزود: در مقطع زمانی مشابه در سال جاری میزان خدمات الکترونیکی به ۳ ‌هزار و ۱۵۵ مورد رسیده است که رشد قابل توجهی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

معاون فنی و اجرایی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری ادامه داد: در این ۳ ماه، یک‌هزار ۹۴۹ مورد خدمت الکترونیکی را در حوزه نرم‌افزار، ۷۰۸ مورد در حوزه شبکه، ۳۷۵ مورد در حوزه سخت‌افزار، ۷۷ مورد در حوزه مخابرات و سانترال و ۴۶ مورد در حوزه پایش تصویری را شاهد بودیم.

رُهبان با عنوان اینکه لازم است مدیران واحدهای مختلف نظارت دقیقی بر فعالیت کارشناسان خود داشته باشند، بیان کرد: سامانه فاوایار که نرم‌افزار بومی این سازمان است، به‌خوبی ما را از تقاضاها و روند پیگیری کارشناسان آگاه می‌کند.

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

رادیو شهروند
نقدهای شایسته
مجله شهروندی
چندرسانه ای
ارسال تصویر
تصاویر شهر را برای ما ارسال کنید