پاسخگويي به شهروندان در کمترین زمان ممکن / مشارکت شهروندان در اداره شهر، عامل ارتقاء شهر

کد خبر : 1655929 اردیبهشت 1399اخبار 0
نشست هم اندیشی مسئول سامانه ۱۳۷شهرداری مرکزی در راستای بهبود پاسخگویی و افزایش رضایتمندی شهروندان، با حضور معاونین منطقه و مسئولین مربوطه در دفتر معاون فنی و عمرانی منطقه برگزار شد .
پاسخگويي به شهروندان در کمترین زمان ممکن / مشارکت شهروندان در اداره شهر، عامل ارتقاء شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، صبح امروزنشست هم اندیشی مسئول سامانه 137 شهرداری مرکزی با حضورمعاونین فنی و عمرانی، شهرسازی، اداری و مالی منطقه ، مسئول حراست منطقه و مسئولین مربوطه در دفتر معاون فنی و عمرانی منطقه با هدف ارتقای سطح بهره وری، بهبود عملکرد و افزایش رضایتمندی شهروندان و ایجاد هماهنگی و وحدت رویه بیشتر بین واحدهای این شهرداری درخصوص اقدام و اجرای اخبارواصله از سامانه 137دردفتر معاونت فنی و عمرانی منطقه برگزار گردید.

رسول آگوشی معاونت فنی و عمرانی منطقه ، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تقدیر از عباس رجبی شهردار مرکز استان و مصطفی احمدی فولادی شهردار منطقه به دلیل توجه ویژه به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان اظهار داشت : تقویت این سامانه در همه سطوح نشانه دغدغه مجموعه مدیریت شهری نسبت به مطالبات مردم از سوی شهرداری است که این حس پاسخگویی شهرداری به مردم می‌تواند معیاری برای ارزیابی مدیران قلمداد شود .

معاونت فنی و عمرانی منطقه ، تقویت سامانه 137 شهرداری را عاملی موثر در رشد مردم سالاری ، مشارکت مردمی و مالکیت مردم در شهر عنوان کرد و افزود ؛ 137 پل ارتباطی شهروندان و ما ، در راستای ارتقای اعتماد، همدلی و مشارکت در مدیریت شهری است.

وی با اشاره به رویکرد شهرداری منطقه در رفع مشکلات مردمی عنوان کرد همه تلاش ما بر این است تا در راستای رضایت شهروندان و تسهیل در اجرای خدمات رسانی با جدیت ، پیگیر پیامها و درخواستهای همشهریان عزیزمان باشیم .

در ادامه منصورحاجی پور مسئول سامانه 137 مرکزی با اشاره به اینکه با این ارتباطات در واقع سرمایه اجتماعی در شهر رشد بیشتری داشته، تصریح کرد ؛از جمله الزامات تقویت این سامانه، پاسخگویی به موقع، به روز و هوشمندانه نسبت به نیازها و تقاضاهای شهروندان بوده و توجه ویژه به نیروی انسانی فعال در این مرکز از حیث تجربه، تخصص،مهارت‌های ارتباطی و تسلط بر برنامه‌ها در موضوعات شهری را می‌طلبد و در سطح توقعات و رضایتمندی شهروندان ، از مدیریت شهری تاثیر می گذارد .
مسئول سامانه 137 شهرداری مرکزی ارتقاء سطح آشنايي شهروندان با مأموريت هاي اين سامانه را مهم برشمرد و گفت :باید برنامه ریزیهای لازم صورت پذیرد تا آموزش هايي در خصوص ارتقاء شناخت شهروندان از سامانه 137 و اجتناب از ثبت پيام هاي خارج از مأموريتهاي اين سامانه در ساعت اوج تماس به شهروندان ارائه شود.

مسئول سامانه137 مرکزی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 3654تماس با این سامانه در خصوص شهرداری منطقه ثبت شده است، ادامه داد: در حال حاضر این سامانه در راستای اصول شهروند مداری و محله گرایی و مشارکت مردمی با شعار (سرعت، دقت، صحت) بصورت 24 ساعته در خدمت شهروندان می باشد.

این مقام مسئول ارائه و پیگیری درخواست‌ها بدون مراجعه حضوری با توجه به شیوع ویروس کرونا ،برگزاری ملاقات عمومی مدیران مجموعه شهرداری در هر سه شنبه ،  کاهش تردد درون شهری ، صرفه جویی در وقت ، هزینه ها ، ارتباط آسان و سریع با شهرداری در سه شیفت کاری به صورت تلفنی ، پیام صوتی ، اینترتی را از دیگر مزایای این سامانه عنوان کرد. 

در پایان محمد سعدی پور سرپرست واحد سامانه 137منطقه، ضمن ارائه گزارش جامع و کاملی از وضعیت این سامانه در ادامه گفت : این واحد با بهره گیری از کلیه ظرفیتهای موجود، بیش از پیش در خدمت مدیریت شهری جهت افزایش سطح مشارکت شهروندان و نیز کسب رضایت حداکثری خواهد بود .

در این جلسه راهکار های بهبود پاسخگویی و نقاط ضعف و قوت منطقه در پیام های سامانه 137 بررسی گردید .

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

رادیو شهروند
نقدهای شایسته
مجله شهروندی
چندرسانه ای
ارسال تصویر
تصاویر شهر را برای ما ارسال کنید