رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری تاکید کرد

افزايش خدمات در بخش گردشگري/ شهروند مداری محور فعالیت های سازمان

کد خبر : 123922 خرداد 1398اخبار 0
حمیدرضا فضل الله نژاد با اشاره به نظارت دقیق بر نحوه عملکرد و ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل درون شهری به شهروندان گفت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری به عنوان یکی از سازمان های نمونه کشور در زمینه حمل و نقل درون شهری انتخاب شد
افزايش خدمات در بخش گردشگري/ شهروند مداری محور فعالیت های سازمان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، حمیدرضا فضل الله نژاد رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مرکز استان در گفت و گویی با اشاره به فعالیت بیش از سه هزار خودروی تاکسی در سطح شهر ساری ، اظهار داشت: با توجه به نظارت مستمر سازمان بر فعالیت این خودروها و برنامه ریزی هایی که برای سرویس های مدارس صورت گرفته ، تبدیل خودروهای فرسوده به جدید ، تجهیز تاکسی ها به کارت خوان و نیز صدور کارت شناسایی برای رانندگان ، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری به عنوان یکی از سازمان های نمونه کشور در زمینه حمل و نقل درون شهری انتخاب شد.

 

وی به اقدامات سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در راستای آموزش و فرهنگ سازی برای رانندگان تاکسی در راستای خدمت رسانی به شهروندان اشاره کرده و افزود: برگزاری دوره های آموزشی شناساندن نقاط گردشگری شهر ساری جهت ارائه خدمات به گردشگران ، دوره های آموزشی زبان و نیز خدمات ایمنی برای رانندگان تاکسی اجرایی شد.

 

فضل الله نژاد ادامه داد: تاکسی های سطح شهر مجهز به وسائل اطفاء و مهار حریق شده و دوره های آموزشی امداد و نجات نیز برای رانندگان برگزار شد.

 

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری برنامه ریزی برای ارائه خدمات در طول شبانه روز به شهروندان را مورد توجه قرار داد و گفت: رانندگان طی روزهای جمعه در 50 ایستگاه تاکسی و 10 ایستگاه اتوبوس در نقاط مختلف شهر ، آماده سرویس دهی به شهروندان و نمازگزاران نماز پرشکوه جمعه هستند.

 

وی افزود: ناظران سازمان حمل و نقل بار و مسافر در تمام ایستگاهها حضور داشته و نظارت دقیق بر نحوه عملکرد و ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل درون شهری صورت می گیرد.

 

 

فضل الله نژاد با قدردانی از حمایت های مدیریت شهری از عملکرد سازمان متبوع خود ، ادامه داد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر با تمام امکانات و ظرفیت ها در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان گام بر می دارد.

 

این مسئول تاکید کرد: برنامه ریزی برای تامین پارکینگ های مناسب جهت استقرار تاکسی ها و اتوبوس ها و نیز تسهیل در عبور و مرور شهروندان در دستور کار قرار دارد .

 

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر رویکرد این سازمان را شهروند مداری دانسته و خاطر نشان کرد: این سازمان از نظرات و پیشنهادات شهروندان در جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر استقبال می کند.

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

رادیو شهروند
نقدهای شایسته
مجله شهروندی
چندرسانه ای
تجارب شهرهای موفق دنیا
ارسال تصویر
تصاویر شهر را برای ما ارسال کنید