شرح وظایف واحد درآمد سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری
* ثبت و کنترل ماهانه وضعیت جذب درآمدهای اختصاصی با توجه به اعتبارات
* نظارت و کنترل صورتحساب های بانکی درآمدی
* جمع آوری درآمدهای وصولی واحدهای تابعه از طریق سیستم بانکی
* تهیه و تنظیم انواع گزارشات درآمدی
* نظارت دقیق و روزانه بر عملکرد نماینده ها جهت ثبت درآمدها
* پیگیری مطالبات درآمدی
*چاپ و توزیع قبوض درآمدی
* بازدید از املاک جهت رفع مغایرت ها
* پاسخگویی به ارباب رجوع
شهروندان محترم ساروی در خصوص پرداخت قبوض بهای خدمات شهری به نکات زیر توجه داشته باشید :
* شهروندان برای پرداخت قبوض به شهرداری منطقه سکونت یا سازمان مدیریت پسماند مراجعه کنند.
* شهروندانی که قبوض هزینه خدمات شهری خود را به موقع پرداخت کنند شامل تخفیف خوش حسابی خواهند شد.
*افراد تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی یک واحد مسکونی که قبض هزینه خدمات به نام شخص بوده، همراه با کارت تحت پوشش معاف خواهند شد.
*ملک هایی که مورد استفاده نمی باشد و یا خالی از سکنه بوده، در هنگام پرداخت قبوض باید پرینت برق را برای اثبات این موضوع به همراه خود بیاورند.
*املاک دارای مستاجر می بایست در پایان هر سال هزینه خدمات شهری ملک را تسویه حساب نمایند.