22 آذر 1396
شرح وظایف:
- نظارت و سرپرستی واحد های تابعه در حدود اختیاراتی که از طرف رئیس و هیئت مدیره تفویض گردیده است.
- اتخاذ تصمیم در ارتباط با وظایف و مسئولیت های حوزه
- تقسیم کار و تفویض اختیار به روسای واحد های تحت سرپرستی در حدود اختیارات
- بررسی و تصویب صورت های مالی
- تصمیم گیری پیرامون تامین منابع مالی
- تصمیم گیری پیرامون تامین منابع مالی مورد نیاز سازمان
- چگونگی استفاده بهینه از منابع مالی موجود و نظارت به وضعیت نقدی سازمان
- ارائه نقطه نظرات در تدوین آیین نامه های مالی و اداری
- انجام سایر اموری که در حدود مقررات از طرف مافوق ارجاع می گردد
- توجه و رسیدگی کامل به نیاز های رفاهی و خدماتی کارکنان با هدف ارتقاء سطح انگیزش آنان و افزایش راندمان کار
- پیگیری دقیق کلیه حقوقات قانونی کارکنان در قالب ارتقاء گروه ، انتصابات و سایر حقوقات متعلقه
- نظارت کامل بر حفظ و نگهداری و بهره برداری از اموال سازمان و هماهنگی لازم با قسمت های مربوطه