22 آذر 1396

شرح وظایف:

  • نظارت و سرپرستی واحد های تابعه در حدود اختیاراتی که از طرف مدیر عامل و هیئت مدیره تفویض گردیده است.
  • اتخاذ تصمیم در ارتباط با وظایف و مسئولیت های حوزه
  • تقسیم کار و تفویض اختیار به روسای واحد های تحت سرپرستی در حدود اختیارات
  • بررسی و تصویب صورت های مالی
  • تصمیم گیری پیرامون تامین منابع مالی
  • تصمیم گیری پیرامون تامین منابع مالی مورد نیاز سازمان
  • چگونگی استفاده بهینه از منابع مالی موجود و نظارت به وضعیت نقدی سازمان
  • ارائه نقطه نظرات در تدوین آیین نامه های مالی و اداری
  • انجام سایر اموری که در حدود مقررات از طرف مافوق ارجاع می گردد
  • توجه و رسیدگی کامل به نیاز های رفاهی و خدماتی کارکنان با هدف ارتقاء سطح انگیزش آنان و افزایش راندمان کار
  • پیگیری دقیق کلیه حقوقات قانونی کارکنان در قالب ارتقاء گروه ، انتصابات و سایر حقوقات متعلقه
  • نظارت کامل بر حفظ و نگهداری و بهره برداری از اموال سازمان و هماهنگی لازم با قسمت های مربوطه
ارسال تصویر
تصاویر شهر را برای ما ارسال کنید