رُهبان: رسیدگی به ۳ هزار مشکل الکترونیکی در سه‌ماهه دوم ۹۹

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری، سیداسماعیل رُهبان معاون فنی و اجرایی سازمان با اشاره به عملکرد مطلوب و قابل توجه این معاونت در سه‌ماهه دوم امسال علی‌رغم وجود شرایط کرونایی اظهار کرد: در این بازه زمانی به ترتیب در حوزه‌های نرم‌افزار، شبکه، سخت‌افزار، مخابرات و پایش تصویری عمده فعالیت‌ها انجام شد.

وی مجموع خدمات در سه‌ماهه دوم سال ۹۸ را یک‌هزار و ۹۹۳ مورد خدمت الکترونیکی عنوان کرد و افزود: در مقطع زمانی مشابه در سال جاری میزان خدمات الکترونیکی به ۳ ‌هزار و ۱۵۵ مورد رسیده است که رشد قابل توجهی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

معاون فنی و اجرایی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری ادامه داد: در این ۳ ماه، یک‌هزار ۹۴۹ مورد خدمت الکترونیکی را در حوزه نرم‌افزار، ۷۰۸ مورد در حوزه شبکه، ۳۷۵ مورد در حوزه سخت‌افزار، ۷۷ مورد در حوزه مخابرات و سانترال و ۴۶ مورد در حوزه پایش تصویری را شاهد بودیم.

رُهبان با عنوان اینکه لازم است مدیران واحدهای مختلف نظارت دقیقی بر فعالیت کارشناسان خود داشته باشند، بیان کرد: سامانه فاوایار که نرم‌افزار بومی این سازمان است، به‌خوبی ما را از تقاضاها و روند پیگیری کارشناسان آگاه می‌کند.

چاپ محتويات